Propozice

MONFISH CUP – POLIČSKÁ  MUŠKA

termín: 13.4.  2024
startovné: 1200 Kč , děti do 15 let 800 Kč
max. počet závodníků: 200

garant: Martin Grün

Přihlášením k závodu udělujete souhlas se zveřejněním Vašeho jména a výsledku na těchto stránkách.

Prosba o dodržování následujícího pravidla: Závodník má povinnost oznámit pořadateli svoji případnou neúčast.

 Sobota

  1. 5.30 – 8.00 hod prezentace a losování stanoviště
  2. 8.30 hod. začátek závodu (1. skupina)
  3. závod bude probíhat čtyřkolově ve dvou skupinách
  4. závodní kolo trvá 55 minut
  5. přestávka mezi koly je 10 minut, mezi 2. a 3. kolem prodloužená přestávka
sobota
kolo I. skupina II. skupina
1. kolo 8.30 – 9.25 9.35 – 10.30
2. kolo 10.40 – 11.35 11.45 – 12.40
Přestávka
3. kolo 13.20 – 14.15 14.25 – 15.20
4. kolo 15.30 – 16.25 16.35 – 17.30
  1. způsob lovu:  muškaření (muškařský prut, muškařská šňůra, 1-3 umělé mušky), zákaz lovu se signalizátorem záběru, kul. plovátkem, bavor. dřívkem, twistery, jinými gumovými  nástrahami  a muškami z jejich  částí, zákaz používání aromatických posilovačů záběrů, zákaz umísťování zátěže a plovoucích prvků mimo tělíčka mušky
  2. je zakázáno používat jiné háčky než jednoháčky bez protihrotu (může být i zamáčklý, nebo jinak odstraněný), v případě nejasnosti, zda muška splňuje tyto náležitosti, bude muška odebrána závodníkovi a tato skutečnost zapsána do bodovací karty, verdikt o neuznání všech ulovených ryb v kole před tím, než byla muška odebrána, vydá JURY
  3. závodníci soutěží podle platného závodního řádu LRU Muška
  4. začátek a konec kola bude oznámen zvukovým signálem
  5. v průběhu závodu je zakázána jakákoliv pomoc závodníkovi další osobou, závodník rybu zdolává a vylovuje sám za pomoci podběráku (maximální délka 3,5m)
  6. během závodu je striktní zákaz vnadění jakýmkoliv způsobem
  7. při losování závodníci obdrží 4 závodní karty, na kterých je vyznačena skupina (I., II), závodní kolo (1-4) a číslo stanoviště
  8. závodní úsek je od označení kolíkem kolmicí k vodě, vždy od vylosovaného čísla k vyššímu (pokud mám vylosováno 3 – lovím mezi 3 a 4)
  9. vstup do sektoru  na vylosovaná místa je povolen 30 minut před začátkem závodu
  10. hodnotitelné ryby zapisuje do bodovací karty rozhodčí (druhý závodník) a závodník je ihned podepisuje, u měření může asistovat jeden nebo oba ze dvou vedle lovících závodníků (prostě pro klid svojí duše se můžu přijít kouknout na sousedovu měřenou rybu)
  11. ryba zaseknutá před zvukovým signálem a vylovená po ukončení závodního kola bude započítána
  12. POZOR! po ukončení kola závodník a rozhodčí (druhý závodník) podepíše kartu pod poslední zapsanou rybu  a závodník kartu odevzdá sektorovému rozhodčímu, dodatečně odevzdaná karta nebude započítána

Bodování a hodnotitelné ryby

  1. hodnocené druhy ryb: všechny lososovité, ostatní nad 20 cm včetně
  2. hodnotí se živé ryby zaseklé v hlavové části po konec skřelových oblouků
  3. pokud chce závodník hodnotit lososovitou rybu, musí ji podebrat podběrákem a v něm ukázat zvednutím nad hladinu rozhodčímu (který ji potvrdí jako hodnotitelnou) a v podběráku pustit zpět do vody, na rybu zbytečně nesahá a nepokládá ji na zem
  4. pokud chce hodnotit nelososovitou rybu, podebere ji do podběráku a v něm ji musí bezpodmínečně změřit (nezměřená nelososovitá ryba se nepočítá!), rybu opět šetrně pouští v podběráku zpět
  5. pořadí závodníků v jednotlivých kolech je určeno dle počtu ulovených ryb zapsaných do bodovací karty
  6. do bodovací karty se zapisuje každá hodnotitelná ryba jako 1 kus a vždy na nový řádek
  7. v každém kole musí závodník změřit minimálně první rybu, pokud bude chtít, může změřit libovolný počet ryb(ryba se měří v síťce podběráku za pomoci měřícího korýtka)
  8. v případě
    a) shodného počtu ulovených ryb ve stejném kole a sektoru, rozhoduje o umístění délka největší změřené ryby v tomto kole, nebo
    b) v případě shodného součtu umístění s jiným závodníkem, rozhoduje o umístění celkový počet hodnocených úlovků  ze všech odchytaných kol, pokud je shodný, největší ryba
    Vysvětlení: pokud za jedno kolo chytnu ve svém sektoru 12 ryb a změřím dvě (325mm a 561mm) a najde se další závodník se stejným počtem ulovených ryb a změřenou jednou (325mm), bude moje umístění v kole lepší, protože jsem měl největší změřenou rybu 561mm a on 325mm
  9. kromě první změřené ryby, může závodník změřit jakoukoliv další rybu, měří se v milimetrech (mm)
  10. do soutěže o největší rybu se započítá největší změřená ryba z každého kola
  11. závodí se v sektorech, což umožní spravedlivější výsledky
  12. celkové pořadí závodníků je určeno součtem umístění v jednotlivých kolech
  13. bodováno je každé kolo zvlášť
  14. závodníci, kteří v kole nechytí rybu mají všichni poslední umístění v sektoru
  15. průběžné pořadí po jednotlivých kolech bude vyvěšeno na informační tabuli

Důležité dodatky

  1. všichni soutěžící se chovají k rybám nanejvýš šetrně, záměrné poškozování ryb nešetrným zacházením znamená diskvalifikaci ze závodu a znemožnění účasti v příštích ročnících do odvolání
  2. poraněná ryba, která by po puštění zahynula, se usmrtí a odevzdá pořadeteli, tato ryba bude závodníkovi uznána jako hodnotitelná
  3. závod bude bodován do žebříčku LRU jak za sobotu
  4. ryba ponechaná účastníkem musí být ihned usmrcena a označena zakřížkováním v bodovací kartě jako „ponechaná“, při nesplnění této povinnosti bude účastník diskvalifikován a nebude pokračovat v závodu

Příklad bodovacího listu

Správně vyplněný boďák

53 Responses to Propozice

  1. SR Jirka napsal:

    No diskuse o nějakém podvádění a připisování si myslím, že mezi profíky asi nepatří a dít se nebude a to ani náhodou. Ten kdo se patrně ptá, hádá asi podle sebe ? Takže mírumilovní čestní sportovci – muškaři, kamarádi jedeme přeci čestně soutěžit né podvádět, že ? Všem přeji mnoho zdaru petrova a královně rybařiny zdar.

    • Fero napsal:

      No dufam ze nejake pripisovanie ulovkov ani nepripada v uvahu,samozrejme ide o charakter zavodnika,lebo rozhodca sa da zlomit,ale dufam ze organizatori na to dopredu vsetkych upozornia! Lebo ak mam merat 500 km,tak na seriozny zavod, boli sme teraz na Zlatej muske na Skalicke a sklamalo nas zarybnenie,v prvom kole tolko nul som nezazil a proklamovanych 2,8t ryb by som odhadol na 300 kg.

      • jozo napsal:

        Milý Ferko, treba sa naučiť chytať ryby a nevyhovárať sa na nezarybnenie, keď ryba neberie, netreba v tom vidieť hneď nezarybnenie, mohol si ostať v nedeľu a videl by si, koľko tam je rýb !

        • Fero napsal:

          Ty si videl kolko tam je ryb? a takych čo „vedia“ chytat ryby ja poznam plne vedro,chytí 7 ryb a povie ze nachytal 40!!!Pozri ako sa chytalo na Policke,tam to bolo ako sa patrí.
          A ďakujem Monfishakom a Polickarom za pekny a perfektny zavod.

  2. Ondra napsal:

    Dobrý den nevadí když zaplatím na místě.

    • Honza napsal:

      Dobrý den Ondro, po všech přihlášených závodnících požadujeme platbu předem na patřičný účet, abychom mohli lépe kontrolovat celkovou startovní listinu a měli hlavně doloženou samotnou platbu startovného. Zkrátka je v tom pořádek a závodníci tak mají jistotu, že vše proběhlo tak jak má a jsou správně zaregistrováni. Což si mohou prokontrolovat na stránkách Monfishcupu. Pokud Vám to ale dělá potíže a nemůžete zaplatit z účtu převodem, jsme schopni Vám vyjít vstříc s platbou na místě. Těšíme se na viděnou na závodech.

  3. roman napsal:

    Dobrý den,
    chtěl bych se zeptat jestli se na tento závod můžu přihlásit, protože ještě nevím, jestli se ho zúčastním, jelikož nevím kdy mi ve škole vypíšou zápočtové písemky.
    Děkuji a přeji pěkný den

    • Honza napsal:

      Ahoj Romane,
      na závod se samozřejmě přihlásit můžeš a uvidíš jak Ti to vyjde časově. Každopádně Tě poprosím, aby jsi nám dal včas vědět jestli dorazíš, abychom měli jasno o celkovém počtu závodníků. V případě, že naplníme stav samozřejmě dostanou přednost Ti, kteří se přihlásí v řádném termínu a budou mít uhrazeno startovné.

  4. Igor napsal:

    Ahoj Romane.
    Pročetl jsem si pravidla a mám pár dotazů.
    1. Musím změřit každou nelososovitou rybu, ty se také počítají do rozstřelu o umístění v případě shody pořadí?
    2. Pokud musím změřit každou nelososovitou rybu, proč ve vzorovém boďáku jsou bez míry?
    3. Závodník bude mít více změřených nelososovitých ryb, ty které mají sloužit jako „..doplňkový údaj..“ se budou kroužkovat nebo…?
    4. Bod 15 je nesmyslný – „závodníci, kteří v kole nechytí rybu mají všichni poslední umístění v sektoru“ – z toho vyplývá, že když v sektoru chytne pouze jeden závodník rybu, tak všichni ostatní mají umístění 2 (poslední v sektoru) – mělo by tam být – umístění shodné s počtem startujících v sektoru, nebo tak něco…
    Nové měření chápu jako snahu o ochranu ryb. Ale myslím, že to bude zmatek nad zmatek. Ale každopádně se moc těším na shledání se všemi poličskými i mimopoličskými kamarády… :))
    Igor

    • admin napsal:

      Ahoj Igore,

      jelikož pravidla závodů mám na triku já, tak Ti odpovím místo Romana.

      ad 1) ano, všechny nelososovité ryby se musí měřit, aby bylo jisté, že mají minimálně 20 cm

      ad 2) a proč to tam psát? je to naprosto zbytečný údaj, pokud má 20 cm a víc, je tam uvedena jako 1 kus, stejně jako třeba losos (ale ten se měřit nemusí)

      ad 3) u žádné ryby se nemusí psát míra, pokud chceš rybu do rozstřelu, nech si zapsat její délku do boďáku (první dva zápisy s mírou v mm se počítají do rozstřelu, další – jen do soutěže o největší rybu – samozřejmě nemá smysl psát po např. duhákovi 453mm a štice 687mm další míru okoun 214mm, ale jen větší rybu než 687mm…)

      ad 4) samozřejmě mají plný počet, pokud jich bude 25 v sektoru, tak dostanou umístění 25

      Martin

      • Lubka napsal:

        Safra teď jsem z toho zmetený já 😀 Tak meřím nebo neměřím nelososovitou, když už mám dva zápisy? Je pravda, že když chytím první dva okouny a musím je změřit a zapsat ale nechci je do rozstřelu, tak co pak? Já to teda chápal tak, že prostě nelososy měřím vždycky všechny i když už mám zápis. Ale neuvědomil jsem si,že třeba ty okouny nechci počítat! Možná by nebylo špatné prostě do boďáku vždy zakroužkovat ty dvě které chci do rozstřelu , ale samozřejmě vždycky ihned po ulovení!!! aby si pak někdo nemohl vybrat na konci… Díky za aswer Marťo.. Těším se navi…

        Lubka

        • admin napsal:

          Nazdar Lubiku,

          napsal jsi to částečně správně. Ale oba s Igorem si pletete měření a zapisování. Měřit nerovná se zapsat míru. Máš pravdu v tom, že nelososovitá ryba se musí vždycky změřit, pokud ji chceš počítat jako hodnotitelný kus. Pokavaď má 20+ , tak se ti napíše do boďáku jako úlovek bez údaje o délce. A je jen na tobě, jestli budeš chtít zapsat i její délku pro případný rozstřel.

          Takže shrnutí:
          1) nelososovitou rybu musíš změřit vždy, když ji chceš počítat, ať je první nebo poslední.

          2) u dvou tebou určených ryb se zapíše jejich délka a je jedno, co je to za ryby

          Kapišto?

          A důvod, proč se nepíše u nelososovité ryby délka do boďáku? Právě proto, co píšeš na konci příspěvku, aby se nestalo, že si pak bude někdo chtít kroužkovat dříve ulovené ryby. Takhle to prostě nepůjde.

  5. Jiří napsal:

    Chci se zeptat jestli je možné dostat doklad o zaplacení? Nespěchá to

  6. Navrátil Jirka napsal:

    Chtěl jsem se zeptat.Budou před závodem někteří vyvolení soutěžící ,pod nějakou záminkou moci lovit ryby(trénovat)stejně jako se to děje na Orvisu?Myslím že je to v rozporu se závodním řádem.Jinak přeji mnoho úspěchů a fandím novému kabátu Poličských závodů.Bohužel nedorazím jsem v tu dobu v zahraničí.
    Jirka

  7. Milan Jílek napsal:

    Pro Markase……..Musím reagovat na tvuj článek o švindlování v Poličce.U mušek v Poličce jsem byl od jejich začátku do teď.Myslím tím u losování.To ,že v sobotu v semifinále vedle sebe chytali z ruzných duvodu dvojice až trojice /sponzoři,tlak vedení,kamarádi za litr slivovice ..občas/je pravda,ale v neděli ve finále nikdy nikdo.Napiš prosímtě konkrétní jména a nebo nekecej takový nesmysly.A že rozhodčí někomu něco připíšou to neovlivní nikdo,ani kluci s Monfische.Protože když prachatej pseudomuškař zašustí pětikilem…tak připíše rybu kde kdo a pořadatelé to neovlivní.Podle kroniky výsledku závodu(jednou třetí) jsem si taky musel zjistit kdo to píše,tak prosím tě buď tak ferovej a napiš kdo chytal 10 ročníku za sebou na stejným místě ve finále,S pozdravem Markas,Hlavně ať to zítra admin nesmaže

    • admin napsal:

      Ahoj Milane, admin není despota, takže Ti nic mazat nebudu, navíc Tvůj příspěvek neporušuje žádná pravidla. A teď k diskuzi.

      1) já sám jsem se Poličky vždy účastnil pouze jako rybář, ne jako organizátor, takže toho o kauze losování moc nevím, ale „mírné úpravy“ v sobotním kole jsem také zaznamenal. Osobně si myslím, že když přijeli dva kamarádi, tak nebylo nic tak moc špatného na tom si zalosovat dvakrát, aby jeden chytal A a druhý B, takže se celý den doprovázali. Ale tohle šlo na „sranda matchi“ kde se víc pilo, než závodilo a jak je vidět, tak i tam to spoustě lidí vadilo. Na Monfish Cupu to tak ale nebude, to mohu všem slíbit. Závod bude minimálně na stejné organizační úrovni, jako probíhají mistrovské závody pod hlavičkou FIPS Mouche.

      2) korupce rozhodčích? Za tu ostudu to nebude nikomu stát, ani rozhodčímu, ani závodníkovi. Nevěřím, že se to kdy stalo a pokud ano a přišlo se na to, že se tam dotyčný ještě na závodech objevil. Navíc není problém, si závodníky okolo sebe ohlídat a případně podat protest.

    • Markas napsal:

      Milane,

      to, že kecám asi neni tak docela pravda viď? … vždyť ty sám si moje podezření potvrdil v tvém příspěvku.

      Ale v poho, nic ve zlým, já tam prostě nejezdil vyhrát televizi a nikomu ji nezávidím, mě se u vás vždy líbilo, ale vysvětli mi ten úpadek v posledních letech? Jak je tohle možný? Garantuju ti, že minimálně část těch lidí, co k vám přestala jezdit, má podobný zkušenosti.

      Promiň jména fakt netuším, a je mi to i jedno, na druhou stranu chápu i ty tlaky co jsi zmiňoval, to je asi všude, ale mě osobně se jakýkoliv manipulace s čímkoliv naprosto hnusí a vzhledem k tomu, že žijeme v Čechách, kde to tak vypadá, že bez úplatku si za chvíli už nekoupíš ani „dnešní“ noviny, tak mě to ani nepřekvapuje. Když přeci chceš v něčem závodit,tak musí být pro všechny stejný podmínky. Použiju adminův příklad, dva kamarádi si dvakrát zalosujou, aby chytali jeden A druhý B, no a zrovna právě jejich los zařídí někomu, že na něj zbyde dvakrát místo, že to tam prostě nejde a nepostoupí, to je efekt motýlích křídel, ne to je asi nadnesený, ale…

      To že znáš mojí identitu nevidím jako problém, já si za svými názory stojím a nemám problém se veřejně podepsat, narozdíl od většiny lidí co se pouští do diskuzí na webu 🙂

      Měj se

      Marek Hrabák

    • jarda Simon napsal:

      Když to tak čtu.Tak premejšlím o životě.Ahoj Milane.Neviděl jsem tě už dlouho. Ale schválně.Závodů jsem u vás zažil hodně.
      A vím, že kdo chtěl vyhrát za každou cenu,to nakonec posral.A nikdy se to nezmění.Já vám věřím a kromě pár detajlů je
      to u vás ještě zlatý. Aspon na muše.Přeju vám at se daří. A jestli budu moct, tak se rád zůčastním. Jarda

  8. fero napsal:

    Je možné uhradiť štartovné viacerých učastníkov ,cez jeden učet?(v sprave pre prijmatela uvedieme mena a por.č. z prilášky).Alebo poprosim info.Ďík.

    • admin napsal:

      Dobrý den, ano je to možné, doporučuji do zprávy pro příjemce uvést jména a variabilní symboly, které byly zaslány mailem. Pořadové číslo z přihlášky není nejvhodnější, může se totiž změnit, pokud se někdo odhlásí. Variabilní symbol je neměnný.

  9. Lukáš napsal:

    Škoda, že na startovné není sleva pro studenty… 🙂

  10. Markas napsal:

    Zdravím všechny,

    v minulosti nás na Poličku jezdilo několik, za poslední dva roky jsme už všichni vynechali. Já vám nevím, nějak mi něco říká, že to bude pořád ta stejná Polička, kde se pravidelně opakují jisté náhody, pouze s novým kabátem. Ale přeju všem ať to tak není…..

    Markas

    • admin napsal:

      Bohužel netuším, co jsou to ty „jisté náhody“, které jste zmínil, ale letošní změna pravidel je naprosto radikální posun, nejen dle mého názoru, k lepšímu. Zaznamenali jsme hodně kladných ohlasů třeba na zákaz protihrotů, nebo počítání dle sektorů. Celkově jsme se snažili udělat celý závod maximálně fair-play a to nejen pro rybáře, ale hlavně i pro samotné ryby.

      • Kaja napsal:

        Ty nahody jsou vysledky predchozich ročniku Poličske mušky?
        Jestli tomu dobře rozumim.

        • ludva napsal:

          a mohu vědět co se ti na těch výsledcích nelibilo ??

          • Kaja napsal:

            A možna su fakt ti domaci zavodnici taky dobři.
            Škoda že nejsou v narodnim tymu.

          • ludva napsal:

            Milý Kájo. Pokud se zůčastníš tohoto závodu, přál bych ti aby sis vylosoval místo vedle toho domácího závodníka,který ti leží nejvíce v žaludku.Abys viděl,že za jeho (nejen jeho,ale i ostatních) úspěchy nestojí rychlá tužka,ale pouze jeho umění a velká dávka štěstí !

      • Markas napsal:

        Zdravím,
        všechny změny samozřejmě také vítám, je to super, pokud by si karty ještě podepisovali sousední závodníci a losovalo se pod dohledem někoho nestranného, nepříklad pod dohledem lidí z Monfishe ze zapečetěné bedny, tak nemám co dodat. Jde mi hlavně o neděli a tím odpovím i na téma „náhody“ co jsem zmínil. Já si prostě nemůžu pomoct, ale když se v neděli objeví na horkých místech každoročně stejní lidé, tak se mi na tom prostě něco nezdá, ale fakt je to možná náhoda, nikoho nechci obviňovat. Pokud to pozoruju třeba 10 závodů za sebou tak už fakt nevím. Navíc když třeba ještě postoupí lidi, který chytají o 5 míst vedle mě, evidentně toho moc nepochytají a v neděli jsou, narozdíl od člověka, kterýho rovněž pozoruju a chytí toho víc. Obecně nejde jen o můj pocit, ale podobnou zkušenost jsem slyšel už opravdu od x lidí. Ještě k příspěvkům od Kaji a ludvy, všichni víme o kom se bavíte, několikrát jsem vedle něj chytal a chytat prostě umí a já mu ty výsledky přeju, také jsem někdy zachytal líp ale většinou hůř :-), je prostě místní a tu vodu zná a o tom to většinou je. Takhle, mě je úplně jedno, jestli vyhraju nebo ne, já si rád zachytám, jeden rok jsem skončil 3. no a taky se mi povedlo například nepostoupit, los bahno 0 a končíš když nemáš kliku. Je mi úplně jasný, že se do mě teď místní pustí, ale jsou akce, kde se tohle prostě neděje, ikdyž třeba jsou to zase ty náhody….

        Markas

  11. Milan napsal:

    Ahoj, chci se zeptat jak to bude s placením startovného. Stačí zaplatit na místě nebo se musí poslat. Díky Milan.

    • admin napsal:

      Ahoj Milane, startovné prosím pošli na účet, je to tak lepší. A to i pro případ že se přihlásí přes 200 závodníků, tak bude platit pravidlo, kdo má zaplaceno dřív, bude závodit… Martin

  12. Ivan Martiška napsal:

    Dúfam, že chalani zo slovenska môžu prísť tiež. Roman ak môžem podporím tú akciu aj u seba na webe v kalendári akcii, alebo ak chceš urob si to sám u mňa. Ďalej ak ťa môžem zneužiť kukni sa na moju pripravovanú akciu a daj mi vedieť, či by si nechcel prísť.
    http://www.srzkysuca.sk/clanky/vseobecne/item/242-muskarska-sobota-nulty-rocnik.html
    Ivan

  13. Ervín napsal:

    hodnocení ryb podle kusů je úplně geniální a k rybě šetrné. Myslím však, že výšku startovného jste trošku přepískli. Mongolsko má sice svou hodnotu, ale kolik muškařů po něm touží ? Navíc v tomto termínu jsou další dva bodované závody. No alespoň budu mít větši šanci na to Mongolsko.

  14. Michal Žďárek napsal:

    Pravidla se zdají být jasná,hlavně aby je znali rozhodčí a nedělali v tom zmatky!!!Sektory jsou dobrá věc,ale na dosti místech vadí stromy za zády!Michal.

    • admin napsal:

      Dobrý den Michale, nebojte rozhodčí budou 100% obeznámeni s veškerými pravidly, od toho to jsou rozhodčí. S tím místem na házení máte pravdu, někde je to obtížnější, ale nahodit se dá všude a podmínky jsou stále stejné už řadu let. Navíc co si pamatuji, né všechny pozemky kolem rybníka patří RS Vysočina.
      Nemluvě o tom, jak by to tam pak vypadalo, kdyby se kolem vody vykácel 10m-20m pruh vzrostlých stromů jen proto, abychom si my muškaři měli možnost rozhodit za sebe dvacet metrů šňůry:-(

  15. Zdeněk Macháček napsal:

    Ahoj Martine, Romane a spol.
    Neděláte to s tím měřením příliš složité ? S kamarády jsem absolvoval x jezerních závodů a toto je opět novinka. Nevím ale zda k lepšímu, protože si stejně nechá
    každý závodník přeměřit každou rybu jako se to dělá na všech ostatních závodech
    mimo boat cupu ve Špindlu kde se měří jen 3 ryby a ostatní pouští.
    Budou kolem toho jen zmatky.?? Zdraví Zdeněk od Metuje

    • admin napsal:

      Ahoj Zdeňku,
      ba naopak, nemusíš třeba měřit vůbec nic, stačí když spolehlivě nachytáš nejvíc ryb ve svém sektoru a nemusíš se zabývat žádným měřením, které by Tě zdržovalo. Aby se zbytečně netahali pstruzi na břeh, musíš měřit jen nelososovitou rybu. Pouze pro případ, že chceš jít do soutěže o největší rybu, nebo se obáváš toho, že se najde jiný závodník se stejným počtem ryb, můžeš si změřit jakoukoliv rybu.

  16. pepa napsal:

    Ahoj chlapi,chtel se zeptat, jestli bude někde vidět seznam nebo alespoň počet přihlášených.

  17. lubo napsal:

    Chcem sa opytať,ako bude zabezpečena regulernosť vysledkov,z akej organizacie budu rozhodcovia.Na bodovanych pretekov si pretekari rozhoduju navzajom a tym padom,si nikdo nedovoli zapisovať nepravdive INFORMACIE…. Zatial len tolko.
    Dik. Lubo

    • admin napsal:

      No, to jsme právě nechtěli, sice tato možnost, aby si závodníci měřili navzájem padla v úvahu, ale byla nakonec zamítnuta a místo ní byl zvolen způsob počítání výsledku dle počtu ryb. Vím jaké emoce doprovázely zavedení tohoto způsobu měření (závodník závodníkovi) tady u nás na závodech, hodně lidí bylo naštváno, že půlku víkendu prosedí na břehu, nebo se budou zdržovat během závodu, místo toho aby chytali, zavládly obavy o vlastní „tajné“ vzory mušek, atd.

      Takže, měří a do bodovací karty zapisují ulovené ryby rozhodčí z Poličky. Myslím, že je lepší se soustředit na vlastní rybolov a chytit o rybu víc, než neustále běhat vedle měřit kolegovi a zdržovat se zapisováním. Přesto ale může fungovat vzájemná kontrola. Kdo ze závodníků bude chtít, může se přjít podívat jako garant spravedlivého měření vedle ke kolegovi (proto je to omezení počtu změřených ryb na kolo – 2ks) a po konci závodu se ještě podepsat do karty.

      Pokud zjistíme jakýkoliv pokus o manipulaci výsledků nebo jiný podvod, tak si u nás dotyčný už neškrtne a navíc bude mít možnost být i mediálně slavný, může se mu stát, že bude zveřejněn na stránkách, případně se objeví v televizním šotu.

      • XAXAP napsal:

        Je prima oživit Poldu, i když mě bavila spíš společensky. Na ramenaté proslovy o mediální „slávě“ bych se ale bejt váma vyprdl, protože jakákoliv konkrétní medializace může být velmi snadno za hranicí trestního práva.

  18. Pavel napsal:

    losovat ceny se budou už v sobotu mezi 2 a 3 kolem?

    • admin napsal:

      Ano, už v sobotu, je to proto, že losované ceny může vyhrát kdokoliv. V sobotu budou u vody všichni, i ti kterým se nepodaří postoupit do nedělního finále, takže ceny budeme moci předat osobně.

Napsat komentář: admin Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..